top of page

'Waar ik voor ga' als antwoord op de vraag van Runpoint.

Sinds de opening van Runpoint in Leeuwarden is de terugkerende slogan, overal te lezen, en in verschillend uiteenzettingen op de bidons beantwoord, "waar jij voor gaat" Deze slogan is veelvuldig te beantwoorden, zowel in trainingssituaties als toewerkend naar een evenement of persoonlijk doel. Of zelfs beschouwend over een langere periode waarin het meer een wijze van doen is.


Dit laatste is voor mij erg van toepassing op de samenwerking met Runpoint. John heeft met zijn visie, persoonlijke ervaring in het hardlopen en het runnen van een hardloopspeciaalzaak een manier opgebouwd om aan te sluiten bij de doelen van de mensen die zich in zijn winkel melden. De vraag bij klanten is altijd waar train je voor? of wat is je doel? zodat het juiste advies en materiaal bij het doel gevonden wordt.


Dat geldt ook voor mij en mijn doelen. Telkens als ik me in de winkel meldt heb ik een volgend doel of richtpunt helder. Dat kan bij John altijd rekenen op een kritische noot om ambitie en prestatie te prikkelen, maar ook rekenen op compliment bij het aangaan en vertrouwen in de weg er naar toe.

De afgelopen jaren zijn daar mooie voorbeelden van met het winnen van het zwaard tijdens de Frysman, de kwalificatie voor Hawaï, het winnen van de 120km tijdens de zestig van Texel, de Norseman, ook het persoonlijke doel wat ik afgelopen jaar vond in het rennen van het Odulphuspad en dit jaar tijdens het Ultrafestival 24uur race in aanloop naar de Spartathlon in september in Griekenland.


'waar ik voor ga' is voor mij; duurzaamheid in de toekomst, duurzame vriendschappen in en naast de sport, een duurzame balans tussen de sportprestaties en het behoud van mijn lichaam. Ook een duurzame uiting naar de ander in de beleving en ondersteuning van sport. Het stimuleren van jeugd om te blijven sporten maar juist ook volwassenen om via sport weer hernieuwd contact te maken met basis vaardigheden voor een veerkrachtig leven.


Door mijzelf steeds weer nieuwe uitdagingen op basis van plezier en vertrouwen voor te schotelen en mij gesteund te voelen, doe ik enorm veel ervaringen op aan mijn eigen veerkracht en hoe dit kan werken. Steeds weer hoop ik mijn positieve ervaringen of leerpunten door te kunnen geven aan anderen.

Net als runpoint vier ik daarom niet alleen graag mijn eigen successen maar juist ook die van anderen. Dat is waar ik (samen) voor ga!


John het is enorm fijn op ons duurzame contact te kunnen bouwen, ik hoop dat we er nog lange tijd samen voor kunnen gaan!





Commentaires


Les commentaires ont été désactivés.
bottom of page