top of page

Update Odulphus FKT

Komende zaterdag 28 oktober ga ik om 8.00 uur vanuit Bolsward van start voor mijn uitdaging over het Odulphuspad.

270km door zuidwest Fryslân. Lees voor achtergrond de uitgebreide blog.

Dit alles is te volgen via de tracking link van Legendstracker:


Als je een stuk(je) mee wilt lopen op de route houd rekening met stukken door bos en weiland.

Voel je vrij.

Voor mensen die even willen kijken langs de route. Soms kan er vertraging zijn bij de tracker, het is verstandig tijdig op het punt te staan.


Op voorhand wil ik mijn sponsoren bedanken:

Runpoints Leeuwarden voor schoenen, kleding, voeding en inspiratie & vertrouwen!

Stefan Rorije voor de begeleiding zowel op fysiek als mentaal vlak. Ik voel me gezien in onze gesprekken en vertrouwd door jou kunde.

Mizuno voor goede loopschoenen en topkleding in de vele omstandigheden die ik dit weekend ga tegenkomen.

Studio Smids voor het mogelijk maken van deze site en ondersteuning en de altijd leuke contacten in creativiteit.

TopFysio Wommels voor fysieke begeleiding in aanloop naar mijn uitdagingen.


Ook wil ik mijn ondersteuningsteam op voorhand bedanken voor de betrokkenheid en bereidheid dit met mij te doen.

Waar wij voor gaan:

Auck en Willem van Zutphen, Stefan vd Pal, Marco Douma, Anja van Zutphen, Ruurd van Wieren, Atze Wiepke Merkus en Andrea Büter, Stefan Rorije, Theo Wolfs.



Comments


bottom of page