top of page

Seizoen 2020 'it giet oan'

Mijn beschouwing en planning voor seizoen 2020


(foto: Janke vd Schaaf 2019)

2019 ligt weer achter ons. De afgelopen weken heb ik na een lange en welverdiende vakantie mijn hart gestort op een nieuw seizoen in 2020. Natuurlijk in samenspraak met Stefan Rorije mijn trainer, en Anja omdat ik ook naast sporten nog een gelukkig leven heb.

In de weken vakantie de reset knop kunnen vinden. Het voorgaande goed loslaten zodat ik me straks weer volledig kan inspannen. De interne drijfveren, het kompas weer gericht zodat de koers voor het nieuwe jaar bepaald kan worden. Eerst de grote lijnen, dan de afstemming en finetuning voor een goed programma. Hieronder mijn sportdoelen voor seizoen 2020.

Net als vorig jaar staan er 2 hele triathlons op het programma. Dit is me goed bevallen en mijn hart ligt ook echt bij de lange afstand. Ik ga de FRYSMAN op 11 july doen en zal mijn Fryske triathlon familie daar weer ontmoeten, op 19 september zal ik bij de IronMan Italie aan de start staan. In Samorin doe ik mee met The Championship wat ook mijn seizoenstart zal zijn. Aanvullend hoop ik nog enkele halve triathlons te doen voor extra wedstrijd hardheid.




In voorbereiding op dat alles zal ik in maart de Vuurtoren trail op Ameland lopen. En natuurlijk is er ruimte gereserveerd voor Stefan van de Pal om hem te ondersteunen bij zijn Elfsteden Zwemtocht. #itgietmâl

De eerste weken is het weer bouwen aan de basis in de vorm van verbeteren techniek en aerobe capaciteit. Kracht uitbreiden om preventief blessures tegen te gaan en fysieke mogelijkheden te vergroten. Trainingsmaatjes vinden om gezamenlijk beter te worden en de passie te delen.

Natuurlijk kan ik niet zonder goede ondersteuning. Daarin zijn sponsoren onmisbaar. Ik ben daarom de sponsoren die al jaren met mij meegaan erg dankbaar. Met het oog op seizoen 2020 de samenwerkingen voortzetten waar mogelijk. De komende maanden hoop ik nog aanvullende sponsoren te vinden die mijn traject voor dit jaar en de komende jaren willen ondersteunen. Zodat ik ook op gebied van materiaal, (sport)voeding en diëtiek een niveau hoger kan komen. Dit zijn enkele winst gebieden, zeker gezien de toekomst bij het toewerken naar meer ultra lopen.







Voor mogelijkheden tot samenwerking, sponsoring of partnerschap, zie onderstaande contact informatie. Samen te zoeken en testen om het juiste materiaal te vinden voor de maximale prestatie en de exposure voor merk en materiaal. Laat een bericht achter in contact formulier. Ook andere vragen of verzoeken zijn daar altijd welkom.

Comments


bottom of page