top of page

Aankondiging: St. Odulphuspad

Het Odulphuspad is een pelgrimsroute in Friesland. Sinds 2018 geopend en bestaande uit 15 segmenten die door Zuidwest Friesland, Gaasterland en de Greidhoeke.

De insteek van de Odulphusroute is in de natuur zijn, bezinning vinden in de prachtige omgevingen met veel culturele waarde.


Deze tocht past bij mij, bij mijn ontwikkeling als sporter en als mens. Sinds ik triathlons doe heb ik mijn sportcarriere beschouwd als een pelgrimstocht. Betekenis geven aan alles wat er op mijn sportieve pad komt, leren van uitdagingen en beproevingen. Ontmoeten van mensen op de route. 2 jaar terug heb ik deze route samen met een aantal loopmaatjes in estafette vorm gedaan. Een waar avontuur. Nu is het punt aangebroken om mijn wens en idee van toen uit te voeren. Het achtereen hardlopen van deze route over ongeveer 270km.


De komende weken zal ik mijn beleving richting mijn uitdaging uitgebreid beschrijven. Ik zal daarbij de 15 thema's van de 15 routes van de Odulphus gebruiken omdat deze ook terug te voeren zijn op mijn ervaringen in het leven en sport. De route loop langs veel voor mij betekenisvolle plaatsen en ik zal dit dan ook beschrijven.


Omdat ik inzet op verbinding zou ik het erg fijn vinden als mensen aansluiting vinden bij mijn uitdaging. Dat kan zijn langs de route staan op een voor ons beide betekenisvol punt, een stuk meelopen, of iets in mijn verzorgingsteam willen betekenen of op andere wijze betrokkenheid tonen bij mijn persoonlijke tocht.

Heb je een leuk idee maar weet je niet goed of het past, voel je vrij even met me te overleggen. Of lees de verslagen die de komende weken uit komen.


Ik zal starten op 28 oktober 2023, exacte gegevens zullen tegen die tijd wel bekend worden.


Op www.odulphuspad.nl kun je meer info vinden. Er is ook een mooi compact boekwerk beschikbaar als naslag met veel informatie (zie de site) Zie onderstaande afbeeldingen als basis info, afkomstig van de website.









Commentaires


bottom of page