top of page

Seizoenswisseling

De afgelopen weken stonden in het teken van rust na afgelopen seizoen en voorbereiding op het nieuwe seizoen.

In die weken ben ik langs mijn sponsoren geweest om de samenwerking van afgelopen seizoen te bekronen. Eigenlijk is het seizoen pas voorbij als prestaties geleverd zijn en mijn ondersteuners persoonlijk zijn bedankt. In mijn geval gaat het naadloos over in het volgende seizoen. Omdat het een proces is en ik door bouw op het vorige seizoen ben ik blij dat mijn sponsoren mee bouwen. Komend seizoen met 3 mooie grote doelen. Als basis voor de opbouw. In maart de 120km tijdens de zestig van Texel, in juli de Frysman als stabiele basis om in oktober tijdens Ironman Hawaï te kunnen vlammen. Hopelijk daartussen nog een aantal andere races voor wedstrijdritme en finetuning en veel plezier. Zoals de GP Thijs Hofstra, de triathlon D'Lamer waar ik de wisseltrofee 'de rietsnijder' nog in bezit heb en mijn eigen bakermat Wommels.


Samen groeien met mijn sponsoren, met mijn trainer, met mijn trainingsmaatjes en natuurlijk met de mensen die naast mij staan. Het is een proces waarin ik het niet alleen kan en dankzij al die betrokkenheid mijn doelen mag nastreven. Zoals mijn sponsor Runpoint als slogan heeft ‘waar jij voor gaat’ en ik dat voel als ‘waar wij voor gaan’

Op naar 2022 en al het moois dat in het verschiet ligt.

Hieronder nog enkele hoogte punten.



Met het zwaard tussen de tanden lachen ;)

Zwevend over het asfalt op mijn Mizuno's

Nagenieten van 120km door de natuur!

Σχόλια


bottom of page