top of page

Make a statement, make a RUNPOINT

Waar jij voor gaat! Is de slogan van Runpoint.

In maart 2020 werd de hardloop speciaalzaak van John Sloot heropend onder de naam RUNPOINT. Op de vertrouwde plek met het vertrouwde personeel, met een nieuwe uitstraling en inrichting en vooral met nieuwe energie!

Nieuwe energie om de balans te vinden tussen plezier en presteren.

Iedereen die de winkel binnen stapt heeft zijn eigen doel. De een gaat voor de prestatie, de ander voor plezier, of afvallen, de kick, podiumplaats, gezelligheid......

In de winkel zijn de benodigde middelen voor dit doel te verkrijgen. De kleding, het schoeisel, de bij behorende benodigdheden, voeding, maar vooral ook het advies en de het zetje in de goede richting.


RUNPOINTS

Dat zetje in de goede richting is ook breder dan je eigen doel. Bij besteding van twintig euro in de winkel ontvang je een fysieke runpoint munt. Deze is inzetbaar als korting op een volgende aankoop maar ook als vorm van donatie aan een geselecteerd goed doel. Daarmee komt de term 'ik ga voor een goed doel' nog breder uit!


Statements

De nieuwe energie die te ervaren is bij runpoint herken ik bij mijzelf bij het stellen van steeds weer nieuwe doelen. Door zo dicht mogelijk bij mijzelf te blijven en steeds de balans te zoeken in mijn leven lukt het me om deze doelen na te streven en de motivatie hoog te houden.

'ik ga voor...….'

  • het beste uit mijzelf halen.

  • balans in mijn leven.

  • het verleggen van mijn grenzen.

  • een sportieve strijd met anderen.

  • samen trainen en samen beter worden.

  • een hele triathlon onder de 9 uur.

  • plezier beleven aan sport.

  • sport als avontuur.


Ondersteuning en vertrouwen

Bij het nastreven van mijn doelen en ambities ben ik enorm tevreden met het vertrouwen en de ondersteuning die ik ontvang. RUNPOINT en MIZUNO zorgen ervoor dat ik op goed materiaal loop. Het juiste materiaal voor de juiste uitdaging voorkomt frustratie en blessures en motiveert om ook het laatste stapje in het uiterste vol vertrouwen aan te gaan.

In deze samenwerking hoop ik nog vele persoonlijke en gezamenlijke doelen te bereiken.


Waar ga jij voor?

Ga dan ook eens langs RUNPOINT en ontdek waar ze kunnen aansluiten bij jou doelen!





Seizoen 2020

Hoewel het seizoen 2020 al heel anders verloopt dan verwacht, betekent het niet dat er niets gebeurt. Mijn trainingen gaan door, een aantal van mijn wedstrijden tot nu toe ook nog. Al mocht dit niet zo zijn dan is het nog steeds belangrijk mijn tijd te investeren in beter worden.

Met het nieuwe kledingpakket en Mizuno schoenen kan ik er weer volop tegen aan.

Vrolijk, vastberaden en gretig.....


Comments


bottom of page